Αν ακολουθήσετε αυτές τις express διαδικασίες, δεν θα κάνετε τίποτε άλλο παρά να δώσετε άλλο ένα έντυπο στον επισκέπτη της έκθεσης, χωρίς να έχετε κάνει στην ουσία, καμία ενέργεια, για σωστή παρουσίαση και προώθηση.

Σίγουρα θα βρείτε κάποιον να το υλοποιήσει όμως θα πρέπει να σκεφτείτε: Πως θα είναι η παρουσία μου στην έκθεση – Πως θα είναι στημένο το περίπτερο μου – τι θα περιλαμβάνει το έντυπο – πως θα προβάλλω τα προϊόντα μου ή τις υπηρεσίες μου με ξεχωριστό τρόπο – ποια χαρακτηριστικά ενισχύουν τις πωλήσεις μου – σε ποιους απευθύνομαι κ.α.